بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مهاجم آلومینیوم :جوری ایمان موسوی را له اش میکنم تا فوتبال از یادش برود!

در تعطیلات نیم فصل بود که مجتبی زارع تصمیم گرفت گهر را ترک کند و به آلومینیوم برود تا شاگرد اکبر میثاقیان شود. حالا و در آستانه بازی حساس آلومینیوم مقابل استقلال ، مجتبی زارع شولی صحبتهای جالبی انجام می دهد. او می گوید:« بازی خوب و البته سختی پیش رو داریم. البته مطمئنم با دست پر از زمین خارج می شویم. بازی در بندر برای هر تیمی سخت است و استقلال هم نمی تواند از این قاعده مستثنی باشد.تیمهایی که به بندر می آیند در دقایق پایانی تحلیل می روند و این موضوع می تواند کفه ترازو را به سمت ما سنگین کند. ما همه آماده هستیم برای برد و شک نکنید سه امتیاز این بازی را بدست می آوریم»  
زارع برای استقلالی ها اینطور کری می خواند:« استقلال را نبریم خودم را در ورزشگاه دار می زنم. »
 
مجتبی زارع از انگیزه بالا برای گل زدن به استقلال صحبت می کند و می گوید:« امیدوارم که اول ببریم و بعد خدا کمک کند که گل بزنم. انگیزه بالایی برای باز کردن دروازه استقلال دارم و حتی به شادی بعد از گلم هم فکر کرده ام. بعد از گلزنی به استقلال یا عینک می زنم یا سمت اکبر آقا می روم و به او احترام نظامی می گذارم»
مجتبی زارع رفاقت دیرینه ای با ایمان موسوی دارد. زارع درباره تقابل با موسوی می گوید:« ایمان پسر خوبی است و برایش کری نمی خوانم. فقط این را می گویم که کاری می کنم تا اولین باختش در استقلال را روبروی من دشت کند. ایمان زیاد به من باخته و این بار هم می بازد. ضمن اینکه طوری ایمان موسوی را می زنم و له اش می کنم تا فوتبال از یادش برود. البته اینها را به شوخی گفتم چرا که من و ایمان خیلی با هم رفیقیم و هر روز کلی با هم حرف می زنیم»
زارع درباره اینکه می گویند آلومینیوم یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک است می گوید:« ما به تیممان اعتماد کامل داریم. با وجود تماشاگران خونگرم بندری شک نکنید در لیگ می مانیم تا کوسه ها اکبر آقا را نخورند»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 10 / 1391برچسب:فوتبال برتر,مجتبی زارع,ایمان موسوی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com